Recensioner

Verkliga recensioner från EasyWebshop-kunder

Dessa kunder skrev en recension spontant. Inga belöningar delades ut och kunderna pressades inte att skriva en recension.

Erik & Jolanda, MyPainting.nl24 mars 2023

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedFör 10 år sedan hade vi webbutiken mypainting.nl som skapades av en lokal utvecklare. Skriptet var kraftigt föråldrat och fullt av buggar och vi behövde något nytt.
Vi hade redan erfarenhet av att ett byte till ny webbshopmjukvara kunde medföra de nödvändiga problemen. Vår lösning var en "pilot"-butik. Vi var redan i spegelbranschen och hade domänen barokspiegel.com.
På den tiden ... Att beställa en stor spegel på nätet, det var det egentligen ingen som gjorde, men som en pilot började vi med det ändå, för att se om saas-programvaran i EasyWebshop skulle passa för mypainting.nl.
Således började vi med er 2013.
Nu 10 år senare har mycket förändrats i vårt företag och idag har "pilotbutiken" med er programvara nått milstolpen 1 miljon euro i försäljning.

Tack och bästa hälsningar,
Erik & Jolanda, MyPainting.nl

Dimitri Heyligen, heyligen1 mars 2023

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedVärdet för pengarna är utmärkt. Användningen är också mycket tydlig.
Vad som skulle kunna vara bättre för mig är möjligheten att prissätta per objekt, men det är strikt personligt i mitt fall.

Davy Van Steerteghem, Buurtwinkel Snoeperken7 december 2022

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedHelt enkelt bra

Även när det gäller stöd

Josef Jergl, www.Josefs.nl26 november 2022

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedAllt fungerar helt enkelt perfekt, och om det finns några frågor besvaras de på ett mycket professionellt sätt.

Twan van Enckevort, lefdeco20 juli 2022

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedToppers från easywebshop! Bra service och snabbt svar. Gracias!

Michael De Prycker, MiKimFX14 juli 2022

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedSamtidigt finns det bättre och enklare system för samma pengar. Systematiskt byter vi till ett sådant system med många fler funktioner också. Tyvärr har vi efter den senaste uppdateringen nästan fått nog.

EasyWebshop

Kära Michael, tack för din feedback. Vi gör vårt bästa för att tillhandahålla en mycket användarvänlig och komplett plattform med EasyWebshop. Vi är övertygade om att det inte finns någon annan leverantör som erbjuder fler funktioner och kvalitet för samma pris. Så vi är nyfikna på vilket system detta skulle vara?

Fokje Formsma, Myn Memke4 januari 2022

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedDet är synd att det i den billiga versionen inte finns någon möjlighet att skicka din produkt, du måste betala ett högt pris för det. Detta gör det omöjligt för mig att växa som litet företag.

EasyWebshop

Kära Fokje, tack för den 5-stjärniga recensionen och feedbacken!

Med Professional-versionen är det möjligt att skapa en komplett webshop med frakt- och betalningsalternativ. Det är mycket konkurrenskraftigt prissatt och vi kommer att behålla det så i framtiden.

Vi försöker hitta en balans mellan pris, funktioner och kundservice. Om du jämför EasyWebshop med andra plattformar baserat på pris/kvalitet kommer du att se att vi alltid har en fördel.

Sabrina Smal, Revival by Sabi10 december 2021

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedpraktisk webbplats mycket tydlig

J. Rams, John Rams Parts5 november 2021

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedAlltid ett trevligt, snabbt och bra svar! Tack Helpdesk - Sofia!

Guy Smets, LEDGROWERS10 september 2021

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedDesignern är inte direkt den mest användarvänliga när du inte är webbdesigner. Trevligt att generera mer intäkter för er webbutvecklare....

EasyWebshop

Kära kille,

Den nya designern är faktiskt lite mer komplicerad att använda jämfört med den tidigare versionen.

I den tidigare versionen kunde man helt enkelt välja en mall, ladda upp färgkombinationer, typsnitt och en logotyp. Tyvärr var detta otillräckligt för många av våra kunder: de vill kunna anpassa varje detalj på webbplatsen.

Att erbjuda fler funktioner gör det mindre lätt att hitta var allt kan ställas in. Vi letar alltid efter en balans mellan funktioner och användarvänlighet. Med den nya designern är inlärningskurvan högre, men användarna har nu friheten att anpassa allting efter eget tycke och smak.

Ett råd jag kan ge vidare: börja med ett förprogrammerat tema. De enklaste och vanligaste sakerna att anpassa är färger och bakgrunder. Experimentera och radera designen om den misslyckas. Besökarna ser bara den publicerade versionen, inte utkastet.

Vår princip är (och kommer att fortsätta att vara) att förse handlare med en nätbutik utan att behöva anlita hjälp från en dyr utvecklare eller webbdesigner. De webbdesigners som vi rekommenderar via vår support är oberoende och har ingen relation till EasyWebshop.

Uppdatering november 2021: Under tiden har vi genomfört en uppdatering för att göra designern mer användarvänlig.

Chris Maes, Filterqueen Service22 augusti 2021

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedJag har 2 olika webbutiker. Du skickar en länk för att öka saldot på mitt konto till fel webbutik och jag blir inte inloggad på rätt webbutik för att öka saldot. Resultatet är att saldot på den andra webbutiken är alldeles för högt.

EasyWebshop

Kära Chris

Tack för att du tog kontakt med oss. Vi har flyttat kontosaldot mellan era webbutiker. På Dashboard kan du se beloppen på ditt kontosaldo. Kontakta oss gärna om något skulle gå fel, vi finns här för att hjälpa dig!

Wesley Roels, R-motors3 augusti 2021

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedPrishantering (om många produkter får en prisjustering måste mn göra detta 1 för 1!

Produktfiltren och variationerna är extremt tidskrävande att ställa in om du har tusentals produkter (1 och 1 ställer in filter och variationer per produkt).

Det hade varit mycket bättre om man kunde välja dessa från ods-filen när man använder importmodulen!

Detta är de viktigaste negativa punkterna så jag letar nu efter ett alternativt program.

EasyWebshop

Kära Wesley, tack för din feedback.

Priserna på produkter kan uppdateras med produkthantering, funktionen för snabb prisändring, importfunktionen och automatiserat via API. Produktvariationer är också kompatibla med importfunktionen och med API:et så att de också kan uppdateras i bulk.

Om det inte fungerar kan du kontakta vår supporttjänst. Vi kan förmodligen hjälpa till att få det här att fungera smidigare.

Produktfilter är lite svårare att konfigurera. Det är en avancerad komponent med många alternativ. Det gör det utmanande för oss att utveckla ett användarvänligt gränssnitt för den. Vi kommer att titta på hur vi kan göra produktfilter enklare i nästa uppdatering.

Uppdatering oktober 2021: Under tiden har vi lagt till en ny funktion för Bulk Operations som gör det möjligt att uppdatera produktpriser i bulk och ett nytt gränssnitt för produktfilter.

Joseph Vanhamme, Alternatuur16 juni 2021

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedTill en början vill jag inte ha någon webbutik. Vad jag vill ha är en enkel webbplats som informerar om vår icke-kommersiella verksamhet, kompletterad med en katalog över produkter som vi kommer att sälja. Webbplatsen ska inte se ut som en webbutik. Jag ser inte hur jag ska kunna uppnå det med grundversionen.

EasyWebshop

Kära Joseph,

Under Inställningar > Webshop-inställningar kan du avaktivera kundvagnen. Under Hantering > Sidhantering (CMS) kan du dölja Webbutikssidan eller ändra dess namn. På så sätt blir Webbutiken en katalogwebbplats och inga produkter kan köpas. Basic-versionen är tillräcklig för detta.

Debby Govaerts, Fashionistas22 maj 2021

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedär ganska nöjd, bara färgvalen och saker för att anpassa din webbplats är ganska grundläggande.

EasyWebshop

Tack Debbie för din feedback! Vi räknar med att vara klara med en större layoutuppdatering om några veckor. Uppdateringen kommer att ge fler funktioner för att anpassa webbplatsen.

Aerebeekhoeve - Herne, Aerebeekhoeve19 februari 2021

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedDet finns vissa funktioner som saknas.
Särskilt för B2B och B2C är det inte bekvämt att kombinera.

EasyWebshop

Tack för förslaget, vi kommer att ta hänsyn till det i en framtida uppdatering.

Ab Brumij, world flower seeds16 februari 2021

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedLätt och mycket omfattande, provade olika butiker men ingenstans så mycket för lite

Bevrijdingsmuseum Noord Nederland, Museum Shop29 januari 2021

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedAnvändarvänlig och tydlig, både för oss och för våra besökare.

gauthiez stephanie, shirleys doopsuikers15 januari 2021

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedBra men det är besvärligt när du får ett meddelande varje dag för manyging när du bara har betalat.

EasyWebshop

Kära Stephanie, tack för din feedback.

Vi skickar normalt fyra påminnelser när webbshopens utgångsdatum närmar sig. EasyWebshop är inte en prenumerationsformel, så det finns ingen automatisk förnyelse och vi debiterar inte automatiskt kreditkort. Och vi gör det inte heller svårt om du bestämmer dig för att avbryta webbutiken.

Vi skickar påminnelserna för att förhindra att webbshopen stängs av misstag. Du kan också förnya per år istället för per månad, då får du färre e-postmeddelanden men en fin rabatt istället.

Arne Vuylsteke, Het Zelf Doen15 december 2020

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedMånga standardfunktioner saknas i webbutiken.
Ingen personlig kontakt. Man skapar biljetter och väntar... väntar... på ett svar.
Nästan alltid är svaret negativt: "Vi tar upp det på listan över åtgärder som vi kan komma att genomföra i framtiden".

EasyWebshop

Käre Arne, tack för din feedback.

När det gäller funktioner är EasyWebshop en mycket komplett plattform. Det finns många fler funktioner än vad de flesta andra plattformar erbjuder (med undantag för Magento). Ibland säger nya användare till oss att det finns för många funktioner :-) Jämför oss gärna med andra plattformar.

Vår supporttjänst har varit mycket upptagen under denna kris. Ett rekordstort antal nya webbutiker har redan skapats i år. Vi kan dock fortfarande besvara de flesta frågor inom en timme under kontorstid. Vi gör vårt bästa för att svara snabbt!

När det gäller uppdateringslistan har vi gjort många uppdateringar i år och vi har mycket planerat för nästa år också. Men vi kan inte genomföra alla användares önskemål, det är bara möjligt med en skräddarsydd webshop.

ingeborg van humskerken, ONZE / ELF8 december 2020

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedFungerar bra och trevligt.

Greta Verbi, Zilverado by Greta Verbi.6 december 2020

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedJag är inte nöjd. Jag får inget meddelande när en beställning görs. Den visas inte heller på instrumentpanelen. Jag ser den först när pengarna finns på kontot, tre dagar senare.
Detta är säkert inte möjligt, var snäll och justera detta.

EasyWebshop

Kära Greta, det är uppenbarligen inte meningen. Vi har sedan dess kontaktat dig med en lösning via Support > Supportbiljetter.

Richard Winter, Euronorm Shop3 december 2020

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedMycket användarvänlig, utmärkt webbplats, men synd att man måste skicka fakturor till kunderna manuellt.

Paul Op de Beeck, DVD-mix3 november 2020

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedUtmärkt webbutik med olika alternativ. Snabb service vid vissa problem. Mycket nöjd efter alla dessa år av arbete med EasyWebshop.

P Vanharen, Bascam6 oktober 2020

Tillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poängTillfredsställelse poäng

translatedtoppservice, enkel webbplats, 100 % nöjd
Rekommenderas starkt till alla som funderar på att starta en webshop.
Hälsningar från BPR

Försäljningsvillkor Sekretess 2009 ‑ 2024 EasyWebshop