Stödtjänst



Support utan konto

Vi hjälper er gärna på engelska, tyska, franska, spanska och nederländska. För ytterligare tjänster såsom brådskande support och utvecklarassistans, vänligen logga in först.

Kontakta ossLogga inSkapa konto

Hur kan jag kontakta er?
Ni kan nå oss via kontaktformuläret på vår webbplats. För att förhindra missbruk har formuläret ett inbyggt spamskydd. För att bevisa att ni är människa kan ni genomföra ett miniquiz, göra en mikrobetalning på kr 14,95 eller logga in.
Kan jag nå er per telefon?
För att bibehålla priser som är tillgängliga för småföretag har vi valt att fokusera på en onlinesupporttjänst. Detta har definitivt inte lett till en försämring av servicekvaliteten, vilket många av våra lojala kunder har bekräftat. Läs hela berättelsen på sidan med vanliga frågor om telefonsupport.
När får jag svar?
Vi gör vårt yttersta för att besvara alla förfrågningar snabbt och korrekt. Under kontorstid tar det vanligtvis mindre än en timme. Vänligen säkerställ att er e-postadress är korrekt, fungerande och att er inkorg har tillräckligt med utrymme. Oönskad reklam, samt otrevliga och stötande meddelanden, kommer inte att besvaras.
Har ni dokumentation eller en wiki?
Ja, det finns uppdaterad dokumentation och en FAQ där ni kan hitta svar på nästan allt.

Ticket ID

Kontrollera om du har fått svar på en tidigare fråga.

Ticket ID -
E-post

Denna webbplats använder inte spårningscookies och säljer inte personuppgifter.FörsäljningsvillkorSekretess 2009 ‑ 2025 EasyWebshop