Recensioner
Verkliga recensioner från EasyWebshop-kunder
Dessa kunder skrev en recension spontant. Inga belöningar delades ut och kunderna pressades inte att skriva en recension.
Arne Vuylsteke, Het Zelf Doen15 december 2020
translatedMånga standardfunktioner saknas i webbutiken.
Ingen personlig kontakt. Man skapar biljetter och väntar... väntar... på ett svar.
Nästan alltid är svaret negativt: "Vi tar upp det på listan över åtgärder som vi kan komma att genomföra i framtiden".
EasyWebshop
Käre Arne, tack för din feedback.
När det gäller funktioner är EasyWebshop en mycket komplett plattform. Det finns många fler funktioner än vad de flesta andra plattformar erbjuder (med undantag för Magento). Ibland säger nya användare till oss att det finns för många funktioner :-) Jämför oss gärna med andra plattformar.
Vår supporttjänst har varit mycket upptagen under denna kris. Ett rekordstort antal nya webbutiker har redan skapats i år. Vi kan dock fortfarande besvara de flesta frågor inom en timme under kontorstid. Vi gör vårt bästa för att svara snabbt!
När det gäller uppdateringslistan har vi gjort många uppdateringar i år och vi har mycket planerat för nästa år också. Men vi kan inte genomföra alla användares önskemål, det är bara möjligt med en skräddarsydd webshop.
ingeborg van humskerken, ONZE / ELF8 december 2020
translatedFungerar bra och trevligt.
Greta Verbi, Zilverado by Greta Verbi.6 december 2020
translatedJag är inte nöjd. Jag får inget meddelande när en beställning görs. Den visas inte heller på instrumentpanelen. Jag ser den först när pengarna finns på kontot, tre dagar senare.
Detta är säkert inte möjligt, var snäll och justera detta.
EasyWebshop
Kära Greta, det är uppenbarligen inte meningen. Vi har sedan dess kontaktat dig med en lösning via Support > Supportbiljetter.
Richard Winter, Euronorm Shop3 december 2020
translatedMycket användarvänlig, utmärkt webbplats, men synd att man måste skicka fakturor till kunderna manuellt.
Paul Op de Beeck, DVD-mix3 november 2020
translatedUtmärkt webbutik med olika alternativ. Snabb service vid vissa problem. Mycket nöjd efter alla dessa år av arbete med EasyWebshop.
P Vanharen, Bascam6 oktober 2020
translatedtoppservice, enkel webbplats, 100 % nöjd
Rekommenderas starkt till alla som funderar på att starta en webshop.
Hälsningar från BPR
Joeri Stienaers, Fietsonderdelenonline17 augusti 2020
translatedMycket tydlig plattform, snabb, rätt priser!
Veronique Vervoort, Veros Beauty Flame6 augusti 2020
translatedJag är mycket nöjd med det här programmet. Det är enkelt och tydligt.
Även en lekman kan klara sig med programmet.
suzy gubbelmans, CosyFun23 juli 2020
translatedGANSKA DYRT I SLUTÄNDAN, VI HAR REDAN BETALAT FÖR VERKSAMHETEN SOM VI SEDAN MÅSTE KÖPA YTTERLIGARE FÖR POS-SYSTEMET. VI TYCKER ATT DETTA BORDE INGÅ MÅNADSVIS.
EasyWebshop
Kära Suzy
Tack för din feedback.
POS-appen är en ytterligare funktion som vi lade till i vår webshop-programvara i efterhand. Den ingår därför inte i priset för webbutiken.
Vi vet att våra kunder vill ha så många funktioner som möjligt till bästa pris. Ursprungligen var vårt mål att erbjuda den mest användarvänliga och mest prisvärda webbshop-plattformen. En feedback som vi dock ofta fick var att kunderna hade svårt att ansluta sitt kassasystem och att kassaprogrammen var för dyra.
Därför utvecklade vi vår egen POS-app. Vissa kunder använder bara webbshopen och inte POS-appen. Det skulle inte vara rättvist om de måste betala extra för en POS-app som de inte använder. Därför har båda systemen ett separat pris.
Vi är övertygade om att priset på POS App - jämfört med andra POS-program - är mycket lättillgängligt och anpassat till behoven hos egenföretagare och småföretagare. Det är naturligtvis också möjligt att ansluta webbutiken till ett externt kassasystem.
Rudy Klesman, Rudy's kraam21 juli 2020
translatedbekvämt att använda. Jag är mycket nöjd med den.
Prilpneus
Kris Nijs, ADREN - online15 juli 2020
translatedJag har varit en 100 % nöjd användare av EasyWebshop-programvaran i flera år. Fortsätt med det goda arbetet.
www.adren.eu
Marianne Lagendijk, Nerja.nl15 juli 2020
translatedMycket lätt att använda och bra support.
Peggy Lissens, Zen Corner21 juni 2020
translatedJag är fortfarande i startfasen, men allt går smidigt. Den är användarvänlig och fungerar bra.
Jag är nyfiken på hur kunderna kommer att uppleva den när den är helt klar.
A Weerwag, Regio-Fiets12 juni 2020
translatedEnkelt, tydligt och prisvärt
Christoph Sunaert, Tempo del Vino28 maj 2020
translatedÄndra inte alternativ som inte ingår plötsligt till att inte längre ingå i det valda och betalda paketet.
Sådana rabatter är nu inte möjliga för oss :(
EasyWebshop
Kära Christoph, tack för din feedback.
Vi är mycket öppna när det gäller vilka funktioner som ingår i varje version. I gratisversionen kan de flesta funktionerna testas. Du ger oss ett lågt betyg och en negativ recension eftersom rabattfunktionen kan testas gratis :-(
Sterre Hurkens, Hurkens Enterprise14 maj 2020
translatedJag är inte nöjd med användarfunktionerna
EasyWebshop
Hör gärna av dig till oss och berätta vilka funktioner vi kan förbättra.
Jean Grosemans, Aqua di Jean13 maj 2020
translatedBra webbutik med tydligt utseende.
Ingrid Ghijsens, Beauty Ingrid13 maj 2020
translatedJag har inte använt webbutiken, så jag kan inte uttala mig om den.
Bo Vanderstraeten, Nagelstudio Bo en Beau2 maj 2020
translatedAnvänds inte längre på grund av avbruten försäljning, men var nöjd med den.
jolien dobbels, www.juwelenjolie.be24 april 2020
translatedJag har arbetat med easywebshop ett tag nu och jag är mycket nöjd! Du får en bra överblick över dina beställningar, betalningar, .... allt går bra.
Patrick Pira, amante19 april 2020
translatedDet finns för få alternativ för att anpassa allt detta.
EasyWebshop
Tack för din feedback Patrick. Vi har fått den här kommentaren regelbundet den senaste tiden, så vi arbetar på en uppdatering!
Linsay Baert, Schoonheidsinstituut Puur17 april 2020
translatedEnkel installation och många alternativ även i den kostnadsfria versionen! Topp för mig!
melody tinbergen, myfrontriemen15 april 2020
translatedBra webbplats
hans kreffer, europeanantiques.eu14 april 2020
translatedBättre att söka hjälp och göra det lättare Jag lyckades inte skapa en webbplats, tyvärr sökte jag hjälp men fick den inte.
EasyWebshop
Käre Hans, tyvärr har vi inte fått något meddelande från dig. Hur kontaktade du oss? Under "Support > Kontakt" kan du skicka ett supportärende till oss. Vi svarar i genomsnitt inom 20 minuter på vardagar.