Recensioner
Verkliga recensioner från EasyWebshop-kunder
Dessa kunder skrev en recension spontant. Inga belöningar delades ut och kunderna pressades inte att skriva en recension.
Lien Descamps, Pretty Presents26 juni 2019
translatedFungerar mycket bra, lätt att skapa en butik. Första beställningen testad och fungerar mycket lätt och är mycket professionell. Priset är inte alltför dåligt.
Aaldrik Smid, Larmuseau naaimachines6 maj 2019
translatedLätt att använda och många funktioner. Frågor besvaras snabbt.
Aaron Hendrickx, NaxcarWheels12 april 2019
Mycket nöjd med möjligheterna och användarvänligheten!
Lucrece Vanderhaeghe, irisboetiek.eu10 mars 2019
translatedDet är ett enkelt system för att skapa en webbshop! Nu lite högre i raking på Google än jag är topp nöjd!
Ria Wassenaar, Ria's creatieve hoekje26 februari 2019
translatedJag är supernöjd med den, den är välorganiserad och fungerar för mig.
Danny Van Raemdonck, Gudrun Bakt18 februari 2019
translatedMycket trevlig webbplattform. Du kan ändra nästan allt själv efter din personliga smak och dina önskemål.
Regelbundna uppdateringar. Du kan till och med kontrollera och lägga till dina önskemål om uppdateringar. Har använt supporttjänsten flera gånger (för info och frågor) och detta är också korrekt.
Martine Lamarcq, Lamartinel creahobbywinkel8 februari 2019
translatedLätt att använda.
Det är något svårare att använda den på en smartphone.
Jurgen Janssen, Modeltreinen-plein4 februari 2019
translatedTrevlig att arbeta med och tydlig.
Francine Janssens, Crea@Freja1 februari 2019
translatedVackra mönster. Inte svårt att skapa en egen webbshop/webbplats. Ingen erfarenhet krävs.
Evi Heulsen, Lavieenroses'jewels8 januari 2019
translatedMycket lätt att använda, inga buggar och inte dyrt.
Ellen De Munter, Naturelle24 december 2018
translatedLätt att använda
Bert Vanhoof, slotnodig21 december 2018
translatedFin webbutik, mycket nöjd. Jag vill bara lägga till lagerplats.
Nicky Delaplace, Ceramics-etc10 december 2018
translatedNär du väl är bekant med hur det fungerar kan du skapa en vacker webbshop utan större problem, även om du inte har någon erfarenhet. Vissa steg skulle kunna göras tydligare (och enklare) i dokumentationen. Det fungerar säkert med trial and error. Hjälpcentralen reagerar snabbt, så det är också en stor hjälp. Goda förberedelser är oumbärliga, särskilt test med personer som är en återspegling av dina kunder. Innan du börjar ska du se till att ta till dig deras kommentarer!
Gregory Vercaemer, www.dezuidhoekelverdinge.com6 december 2018
translatedMycket användarvänligt och enkelt.
Hee-Ju Lee, Yu-Gi-Wang27 november 2018
translatedBättre överblick när det gäller att sätta upp produkter, uppdateringen för användarna är en försämring, inga framsteg, användningen var först enklare och vänligare. Med utsålda produkter, lägg alla produkter på en gång eller osynliga. Mycket bättre sökfunktion för både kunder och användare, jag måste ibland söka 4 gånger igen för att sätta alla utsålda produkter på osynlig eller radera. Fler kategorier. Action klistermärken att sätta på produkter. Omvänd sortering. Gör nyhetsbrev enklare så att bilder och liknande kan placeras där. Om jag tar bort produkter från beställningar inte göra tillgängliga på webbplatsen som standard. Om jag lägger foto i sajtpanelen visas det inte på försäljningssidan ... mycket irriterande om man vill slutföra en försäljning som man ibland måste scrolla ner en hel del. Mer hjälp för att göra webbplatsen mer professionell, nu 0 % hjälp.
EasyWebshop
Kära Hee-Ju Lee
Tack för din feedback och dina förslag.
Den nya produkthanteringen var en stor uppdatering och en stor investering för oss. Vi vet att efter varje uppdatering vill vissa kunder gå tillbaka till det gamla systemet. Vi har lagt ner mycket förberedelser och teknik på den nya produkthanteringen. Vi är övertygade om att det är en förbättring, tusentals av våra kunder använder det dagligen. De flesta kunder tycker att det är mer användarvänligt och mycket snabbare att arbeta med än det gamla systemet.
Vi har lagt alla era förslag på vår uppdateringslista. Om vi ser att andra kunder har samma problem kommer vi naturligtvis att införa nya funktioner.
Kontakta vår support för utformningen av din webbshop: vi kan sätta dig i kontakt med ett antal duktiga webbdesigners som kan styla layouten efter dina önskemål.
Melissa Godecharle, Mamy's Giftshop14 november 2018
translatedsnabb service
Genevieve Preneel, webshop-genevieve12 november 2018
translatedMycket användarvänlig. Verkligen ett nöje att arbeta med detta program!!!!
Saskia De Munster, tante-nonkel.be1 november 2018
translatedSynd att man inte kan få en snyggare layout utan "designer"-funktionen ...
Dessutom är den väl utvecklad.
EasyWebshop
Tack för din feedback. Vi arbetar på en ny layoutuppdatering!
Jon Van Maele, KAARTEN MET EEN WENS13 oktober 2018
translatedFörhoppningsvis förblir priserna låga eftersom du hos EasyWebshop får mycket valuta för pengarna!
EasyWebshop
Tack Jon. Oroa dig inte: vi har inga planer på att höja priserna.
Myriam Matthee, Desiree1 oktober 2018
translatedAlltid bra service och snabba, tydliga svar. Prisvärd webshop som inte blir dyrare för varje år. Mycket nöjd. Myriam Matthee.
Peter Van De Weyer, vleesambacht16 september 2018
translatedProfessionell webbshop med många funktioner.
TCGVM10 augusti 2018
translatedMycket bra programvara för webbutiker. Rekommenderas definitivt. Allt är enkelt och snabbt.
Hittills har jag inte funnit några problem med EasyWebshop.
Gea Schuitema, OILTOOLS31 juli 2018
translatedsupporten är mycket dålig och långsam. Jag har skickat ett e-postmeddelande eftersom jag inte kan flytta min domän enligt er beskrivning, enligt era steg i manualen, och jag har till och med nämnt min auktoriseringskod i det, men jag har ännu inte fått något svar. Jag kommer nu att flytta min webbplats till en annan leverantör och jag vill inte arbeta med er på detta sätt.
Hälsningar,
Gea Schuitema
EasyWebshop
Kära Gea Schuitema
Tyvärr har vi inte fått något meddelande från dig. Det snabbaste sättet att komma i kontakt med oss är via ett supportärende genom att klicka på "Info & support" och sedan på "Kontakt".
Vi gör vårt bästa för att svara på alla frågor från våra kunder, snabbt och på lämpligt sätt. Under kontorstid kan vi besvara de flesta frågor inom 20 minuter. Frågor som kommer in efter 17.00 besvaras nästa arbetsdag, före 10.00 på morgonen. Support är också tillgänglig på lördagsmorgnar.
Hur skickade du in din fråga? Kan du skicka frågan igen via det officiella sättet? Vi hjälper dig gärna!
Yasin Hoke, AUTO HOME HOBY8 juni 2018
translatedJag är mycket nöjd. Tack!