Foton av hög kvalitet
När EasyWebshop lanserades år 2009 var vi den första leverantören av mobilvänliga webbutiker. Då hade smartphones små skärmar och långsamma internetanslutningar. Därför komprimerades och optimerades bilder för snabba laddningstider.
År 2015 blev alla våra webbplatser responsiva och bildstorlekarna ökades för att balansera bildkvalitet och laddningstider.
Snabbspola fram till idag, smartphones är mer kraftfulla och internetanslutningar är mycket snabbare. Vi kan nu erbjuda högkvalitativa bilder samtidigt som vi bevarar användarvänlighet och snabba laddningstider.
Aktivera högkvalitativa bilder
Om du vill ha större bilder för dina kategorier och produktlistor kan du aktivera Högkvalitativa bilder. Skärmdumparna nedan visar skillnaderna.
- Navigera till Inställningar > Fler alternativ > Moduler > Högkvalitativa bilder
- Klicka på Aktivera
Om Högkvalitativa bilder inte visas i menyn, justera först användarupplevelsen till Avancerad, under Inställningar > Fler alternativ > Användarupplevelsenivå.
Exempel utan högkvalitativa bilder
Exempel med högkvalitativa bilder
Känn dig fri att experimentera och bestäm själv hur du vill representera dina produkter. Denna funktion är tillgänglig för alla våra användare oavsett version och kan testas i gratisversionen.
Nästa sida: Tvåfaktorsautentisering
- Introduktion
- Produkthantering
- Konfigurering av nätbutik
- Konto- och butiksinställningar
- Betalningsmetoder och betaltjänstleverantörer
- Fakturor och allmänna villkor
- Fastställande av fraktkostnader
- Rabatter och tilläggsavgifter
- Registrering och överföring av domännamn
- Flerspråkig butik
- Anslutning till externa plattformar
- Personliga webbadresser
- Hantering av flera webbutiker (Multishop)
- Automatiska e-postmeddelanden till kunder
- Utforma en vacker layout
- Förvaltning av beställningar
- Marknadsföring
- Moduler
- Säkerhetskopiering och export av data
- E-post och webmail
- Administratörskonton
- Foton av hög kvalitet
- Tvåfaktorsautentisering
- Etiketter
- Metataggar - verifiering av webbplatsen
- Livechatt
- Bildspel
- Analys av besökare - Google Analytics
- Filter
- Försäljningspunkt (POS)
- Formulärfält
- Digitala eller virtuella produkter
- Bokningssystemet Symcalia
- Gästbok
- Kontakta helpdesk