Kontakta helpdesk
Vi gör vårt yttersta för att erbjuda en högkvalitativ kundsupporttjänst. Denna sida beskriver hur du får snabba svar.
Få ett svar snabbt
På Support-sidan kan du skriva in din fråga och vår virtuella assistent kommer automatiskt att söka efter ett svar. Kolla också in Vanliga frågor och Dokumentation. Dessa resurser ger dig det snabbaste svaret.
Helpdesk-support
Hittade du inte ditt svar? Tveka inte att kontakta oss. Om du har ett konto, logga in först. Du kan sedan kontakta oss via kontaktformuläret.
Genom att använda denna metod kommer din fråga att besvaras mycket snabbt.
Brådskande frågor (Hög prioritet)
Om det är en brådskande fråga, skicka en prioriterad supportbiljett. Din förfrågan kommer att få prioritet över andra väntande biljetter.
För prioriterad support tar vi ut en liten avgift. Detta är anledningen:
Tidigare kunde våra kunder välja mellan låg, medelhög och hög prioritet. "Brådskande" verkar ha en mycket bred definition. Tyvärr fanns det kunder som bara skickade högprioriterade biljetter, även för frågor som kan hittas i dokumentationen. På grund av detta blev de verkligt brådskande biljetterna ibland köade.
Det är inte vår avsikt att tjäna mycket på premiumsupportbiljetter (beloppet är för lågt för detta). Målet är att leverera ett snabbt svar på brådskande problem där beloppet fungerar som ett filter.
Svarstid
Svarstiden för vår supporttjänst ligger vanligtvis mellan några minuter och några timmar på vardagar, beroende på hur upptagna vi är. Biljetter som skickas före klockan 16.00 besvaras nästan alltid samma arbetsdag.
- Standardbiljetter besvaras varje arbetsdag, inklusive lördagmorgnar
- Prioriterade biljetter besvaras också på söndagar och helgdagar
Vår supporttjänst har en rättvis användningspolicy: vid missbruk ges andra biljetter prioritet, även om de skickades vid ett senare tillfälle. På så sätt kan vi hålla helpdesken snabb, effektiv och gratis.
I dessa situationer kan ett svar ta längre tid:
- När ett överdrivet antal meddelanden skickas
- När ett stort antal frågor som kan hittas i dokumentationen eller vanliga frågor skickas
- När det verkar som om stegen från en tidigare lösning inte har lästs eller utförts
Vanliga frågor
- Kan jag inte bara skicka ett e-postmeddelande? Vad är er e-postadress?
- Tyvärr inte. Huvudskälet till detta är att volymen av förfrågningar är för stor för att kunna hanteras effektivt via e-post. Supportbiljetter gör det mycket enklare att koppla förfrågningar till ett konto och till tidigare förfrågningar.
- Kan jag kontakta er via telefon?
- Se svaret i vår FAQ.
- Jag vill bifoga en skärmdump, foto, logotyp eller en fil
- Du kan bifoga filer när du är inloggad.
Tips för att kontakta oss
- Använd det interna supportsystemet
- Antalet kontaktkanaler är begränsat. På så sätt kan en förfrågan hanteras mycket snabbare och mer effektivt.
Vänligen svara inte på automatiska e-postmeddelanden, e-postadresserna fungerar inte. Använd inte forum eller sociala medier: förfrågningar via dessa kanaler övervakas inte av oss. - Beskriv problemet specifikt
- Vår programvara har många funktioner. En förfrågan handlar vanligtvis om en specifik del. Vänligen ge tillräckligt med information så att vi inte behöver be om extra detaljer så att vi kan hjälpa dig snabbare.
- Ställ en fråga per biljett
- Annars kan din biljett med flera frågor köas eftersom en av frågorna inte kan besvaras omedelbart.
Tack för att du tar hänsyn till dessa rekommendationer. På så sätt kan vi hålla vår supporttjänst snabb, effektiv och gratis.
Nästa sida: Tillägg 1: säkerhet och sekretess
- Introduktion
- Produkthantering
- Konfigurering av nätbutik
- Konto- och butiksinställningar
- Betalningsmetoder och betaltjänstleverantörer
- Fakturor och allmänna villkor
- Fastställande av fraktkostnader
- Rabatter och tilläggsavgifter
- Registrering och överföring av domännamn
- Flerspråkig butik
- Anslutning till externa plattformar
- Personliga webbadresser
- Hantering av flera webbutiker (Multishop)
- Automatiska e-postmeddelanden till kunder
- Utforma en vacker layout
- Förvaltning av beställningar
- Marknadsföring
- Moduler
- Säkerhetskopiering och export av data
- E-post och webmail
- Administratörskonton
- Foton av hög kvalitet
- Tvåfaktorsautentisering
- Etiketter
- Metataggar - verifiering av webbplatsen
- Livechatt
- Bildspel
- Analys av besökare - Google Analytics
- Filter
- Försäljningspunkt (POS)
- Formulärfält
- Digitala eller virtuella produkter
- Bokningssystemet Symcalia
- Gästbok
- Kontakta helpdesk