En butik på företaget X tar ÅÅÅÅ för sitt webbutikprogram. Hur kan ni hålla så låga priser?
EasyWebshop är ett bootstrappat internetföretag som tillhandahåller sin egen programvara. Sedan starten 2009 har vi aldrig förlitat oss på lån eller riskkapital och har alltid haft ett hälsosamt kassaflöde. Detta befriar oss från att behöva möta krav från investerare som bara vill maximera vinsten.
Vi spenderar inte heller pengar på dyra kontor eller överdrivna marknadsföringskampanjer. Denna strategi gör att vi kan upprätthålla attraktiva priser, även om det också innebär att vår tillväxt är långsammare jämfört med företag som säkrar betydande extern investering.
Tack vare en användarvänlig och välfungerande plattform kan våra kunder skapa, hantera och anpassa sin egen webbplats eller webshop. Detta gör att vi kan erbjuda en högkvalitativ och budgetvänlig produkt samtidigt.
- Introduktion
- Produkthantering
- Konfigurering av nätbutik
- Konto- och butiksinställningar
- Betalningsmetoder och betaltjänstleverantörer
- Fakturor och allmänna villkor
- Fastställande av fraktkostnader
- Rabatter och tilläggsavgifter
- Registrering och överföring av domännamn
- Flerspråkig butik
- Anslutning till externa plattformar
- Personliga webbadresser
- Hantering av flera webbutiker (Multishop)
- Automatiska e-postmeddelanden till kunder
- Utforma en vacker layout
- Förvaltning av beställningar
- Marknadsföring
- Moduler
- Säkerhetskopiering och export av data
- E-post och webmail
- Administratörskonton
- Foton av hög kvalitet
- Tvåfaktorsautentisering
- Etiketter
- Metataggar - verifiering av webbplatsen
- Livechatt
- Bildspel
- Analys av besökare - Google Analytics
- Filter
- Försäljningspunkt (POS)
- Formulärfält
- Digitala eller virtuella produkter
- Bokningssystemet Symcalia
- Gästbok
- Kontakta helpdesk