Jag fick ett e-postmeddelande om att förnya min butik, men jag betalade precis för den
Vi skickar våra påminnelser om att förnya 30 dagar, 14 dagar och 7 dagar i förväg, och en sista påminnelse 3 dagar före utgångsdatumet.
Detta beror på att vissa handlare är på semester under tre veckor. På så sätt kommer deras webbshop inte av misstag att bytas tillbaka till gratisversionen och deras domännamn kommer inte att sättas i karantän.
Om du betalar din första uppgradering för en månad kommer du att få ett e-postmeddelande nästa dag med instruktioner för förnyelse. Oroa dig inte, det finns fortfarande tillräckligt med tid. Webbshoppen och det inkluderade domännamnet förblir aktiva fram till utgångsdatumet.
Vänta inte till sista dagen
Det är möjligt att din betalning kommer att tas emot av oss senare, till exempel när du betalar via banköverföring. Din webbshop förnyas på utgångsdatumet, så du betalar aldrig för mycket genom att göra en tidig förnyelse.
- Introduktion
- Produkthantering
- Konfigurering av nätbutik
- Konto- och butiksinställningar
- Betalningsmetoder och betaltjänstleverantörer
- Fakturor och allmänna villkor
- Fastställande av fraktkostnader
- Rabatter och tilläggsavgifter
- Registrering och överföring av domännamn
- Flerspråkig butik
- Anslutning till externa plattformar
- Personliga webbadresser
- Hantering av flera webbutiker (Multishop)
- Automatiska e-postmeddelanden till kunder
- Utforma en vacker layout
- Förvaltning av beställningar
- Marknadsföring
- Moduler
- Säkerhetskopiering och export av data
- E-post och webmail
- Administratörskonton
- Foton av hög kvalitet
- Tvåfaktorsautentisering
- Etiketter
- Metataggar - verifiering av webbplatsen
- Livechatt
- Bildspel
- Analys av besökare - Google Analytics
- Filter
- Försäljningspunkt (POS)
- Formulärfält
- Digitala eller virtuella produkter
- Bokningssystemet Symcalia
- Gästbok
- Kontakta helpdesk