Ny CMS- och produkthantering
21 december 2017, 9:00
Vi har nyligen skapat och implementerat två stora projekt gällande vår webshop-mjukvara: En ny sidhantering (CMS) och ny produkthantering.
Båda dessa nya interfaces har ökat hemsidans användarvänlighet och förbättrat möjligheterna för att skapa ett effektivt arbetsflöde. Appen är numer även kompatibel med surfplattor och smarta mobiltelefoner: det innebär att du alltid har koll på din webshop, oavsett vart du befinner dig.
Produkthantering
Som entreprenör är din tid oerhört värdefull: du ska inte slösa bort tid på tekniska manualer eller på att försöka räkna ut hur programmet fungerar. Vår nya produkthantering har skapats för att vara så enkelt att du omedelbart kan sätta igång, utan att behöva genomgå komplicerade procedurer innan du kan börja.
Sidhantering: (CMS)
Vår nya sidhantering fokuserar på att vara användarvänlig och enkel. Nu kan du skapa attraktiva och informativa sidor på nolltid. Och som en extra bonus så optimeras sidan automatiskt för sökmotorer.
Tips: försök att hålla dina sidor så lika varandra som möjligt vad gäller textformat och färgsättning. Undvik att byta mellan textformat och textfärger. Använd istället bilder för att ge liv åt din hemsida.
Nya uppdateringar
2017 var ett år fyllt av stora uppdateringar. Multishop-funktionaliteten implementerade, nya appar har lagts till och vår VD-program startades. Nya templates har lagts till och vi har till och med lagt till ett nytt interface för webdesigners. Kategorihantering, sidhantering och produkthantering har alla blivit mer användarvänliga och fyra nya språk har implementerats. Detta innebär att vår plattform nu finns tillgänglig på 20 olika språk.
Vi tänker fortsätta på samma framgångsrika bana: förbättra användarvänligheten, göra hanteringen smidigare och förbättra automatiken. Du kan se alla uppdateringar på vår uppdateringslista, som du hittar på nyhetssidan.
Vad som inte kommer förändras under 2018
Under våra 8 år i drift har vi aldrig någonsin höjt våra priser. Detta kommer inte heller att ändras under 2018: Vi förblir den mest prisvärda webshopsleverantören med flest funktioner!
God Jul och Gott Nytt År!
Vi på EasyWebshop vill önska dig en God Jul och ett riktigt Gott Nytt År! Vi önskar dig också all framgång, nya kunder och massor av beställningar i din webshop under 2018!
Januari är traditionellt sett vår bästa månad: det är den här månaden som många entreprenörer drar igång nya projekt. Vi expanderar så att vi kan erbjuda dig en webshop av allra högsta kvalitet och riktigt snabbt svar från vår help desk, om det skulle behövas.
- Introduktion
- Produkthantering
- Konfigurering av nätbutik
- Konto- och butiksinställningar
- Betalningsmetoder och betaltjänstleverantörer
- Fakturor och allmänna villkor
- Fastställande av fraktkostnader
- Rabatter och tilläggsavgifter
- Registrering och överföring av domännamn
- Flerspråkig butik
- Anslutning till externa plattformar
- Personliga webbadresser
- Hantering av flera webbutiker (Multishop)
- Automatiska e-postmeddelanden till kunder
- Utforma en vacker layout
- Förvaltning av beställningar
- Marknadsföring
- Moduler
- Säkerhetskopiering och export av data
- E-post och webmail
- Administratörskonton
- Foton av hög kvalitet
- Tvåfaktorsautentisering
- Etiketter
- Metataggar - verifiering av webbplatsen
- Livechatt
- Bildspel
- Analys av besökare - Google Analytics
- Filter
- Försäljningspunkt (POS)
- Formulärfält
- Digitala eller virtuella produkter
- Bokningssystemet Symcalia
- Gästbok
- Kontakta helpdesk